فروش پنجره دوجداره لولایی تک حالته upvc در کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
فروش پنجره دوجداره لولایی تک حالته upvc در کاشان
سه شنبه 22 آذر 1401 ساعت 8:24 | بازدید : 33 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

فروش پنجره دوجداره لولایی تک حالته upvc در کاشان

پنجره لولایی تک حالته upvc، پنجره ای است که بر روی یک محور خود که به حالت افقی باشد بازشو دارد . پروفیل پنجره لولایی مناسب برای پروژه های انبوه سازی و با توجه به رعایت استانداردهای کیفی محصول کاملا مقرون به صرفه می باشد.بازشو این پنجره به شکل تک حالت بازشو می باشد.بر روی بازشو این پنجره بازوی نگهدارنده ای نصب گردیده که این امکان را برای کاربر مهیا میکند در زمان باز و بسته کردن پنجره در هر مرحله امکان ثابت کردن بازشو پنجره می باشد که بر اثر فشار باد بازشو از محل خود حرکت نمیکند.

در پنجره های تک حالته یراق آلات مختلف با برندهای متفاوتی به کار می روند که نوع یراق مصرفی تاثیر پایه و اصلی در کیفیت نهایی محصول دارد.گروه صنعتی پرشین پنجره استفاده از بهترین نوع یراق آلات را سرلوحه ی کار خود قرار داده و در این راستا استفاده لولای رایج و بی کیفیت با نام لولا صد 100 یا لولا 90 که جزو استانداردهای یو پی وی سی نیست و برای رقابتی کردن نهایی محصول و فروش بیشتر بکار میبرند را اصلا پیشنهاد نمیکند و طبق استاندارد اصلی و جهانی پنجره های یوپی وی سی لولا قابل ریگلاژ را جایگزین این نوع لولاها مینماید.این لولاها هرچند کمی باعث افزایش قیمت نهایی محصول میشود اما در عوض عمر طولانی و با دوام قسمت بازشو پنجره را برای شما به ارمغان می آورد . درواقع یکی از دلایل کیفیت بالای محصولات گروه صنعتی پرشین پنجره استفاده از همین نوع لولاهاست.
کیفیت نهایی این نوع پنجره ها علاوه بر یراق به مواردی دیگر هم بستگی دارد که شما عزیزان میتوانید پرسش های خود پیرامون کاربرد  انواع مختلف پنجره ، مسائل ایمنی، قابلیت تعویض و یا تعمیر در محل، طراحی مورد نظر، هزینه مصرفی، و بسیاری از موارد دیگر را از کارشناسان ما بپرسید تا بهترین انتخاب را برای ساختمان خود داشته باشید.
پنجره های دوجداره لولایی تک حالته
هنگامی که شما آماده تعویض پنجره های خانه خود هستید، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید: قیمت، سبک و بهره وری انرژی.اما قبل از مقایسه ویژگی‌ها، سبک‌ها و الزامات نصب، باید رایج‌ترین انواع پنجره‌های موجود برای جایگزینی را بدانید.پنجره های لولایی تک حالته از رایج ترین ها هستند.پنجره لولایی تک حالته یک انتخاب مقرون به صرفه می باشد و گزینه ای است که همچنان در خانه ها در سراسر کشور جذاب است.آنها به دلیل طراحی ساده‌شان محبوب شده اند و مکمل هر خانه‌ای، از سنتی تا مدرن هستند.
پنجره های تک حالته چندین دهه قبل از معرفی نسخه دو حالته وجود داشته اند.بنابراین، نباید تعجب آور باشد که آنها بیشتر رایج هستند.به احتمال زیاد در بسیاری از خانه های قدیمی این نمونه از پنجره ها را پیدا خواهید کرد، اما بسیاری از خانه های مدرن هنوز هم این سبک را دارند.
پنجره های دوجداره لولایی تک حالته معمولاً در مصرف انرژی کارآمدتر هستند
تعیین بهره وری انرژی پنجره ها می تواند بسیار مشکل باشد، زیرا عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر کارایی آنها تأثیر بگذارند.اما در بیشتر موارد، پنجره های تک حالته نسبت به همتایان دو حالته خود از نظر انرژی کارآمدتر هستند.این به این دلیل است که قطعات متحرک کمتری دارند و شکاف کمتری برای خروج هوا و گرما باقی می‌گذارند.
اگر به دنبال ارتقای شیک و کم دردسر ملک خود هستید، پنجره‌های لولایی تک حالته شرکت پرشین پنجره را انتخاب کنید.اینها محبوب‌ترین انتخاب برای بهبود خانه هستند که به دلیل سبک همه کاره و عملکرد بالا و قیمت مقرون به صرفه انتخاب می شوند.همه محصولات ما کیفیت بالایی دارند و برای ماندگاری ساخته شده اند.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :